loading...
سرگرمی
hamid بازدید : 5 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (0)

اس ام اس غمگین و عاشقانه
sms love qamgin 



قرارنیست که من همیشه خوش باشم

پارسال من خوش بودم از اینکه کنارت هستم

امسال دیگری خوش است برای با تو بودن و سال بعد یکی دیگر

از تلاشت دست نکش که چشم ملتی به توستـــــــ



اس ام اس غمگین و عاشقانه
sms love qamgin 



بدون من هوا سرده

الان گرمی نمی فهمی

 قابل توجه عشقم که دیگه ندارمش



اس ام اس غمگین و عاشقانه
sms love qamgin 



ز دست دیده و دل هردو فریاد 

که هر چه دیده بیند دل کند یاد

بسازم خنجری نیشش ز فولاد

 زنم بر دیده تا دل گردد آزاد



اس ام اس غمگین و عاشقانه
sms love qamgin 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 35
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 9
  • بازدید سال : 15
  • بازدید کلی : 582