loading...
سرگرمی
hamid بازدید : 7 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (0)

اس ام اس دلتنگی تلخ
sms deltangi talkh



تــــو هم تلخ بودی

تلــــــــخ درست مثل قطره های فلج اطفالی

 که در کودکی به خوردم می دانند

غافل از اینکه این بار

تلخی تــــــــو دلم را فلــــــــج کرد



اس ام اس دلتنگی تلخ
sms deltangi talkh



آه چقدر دلم میخواهد

 با سیگاری در دست 

روبروی پنجره اتاقم بایستم 

و به فردایم بیاندیشم

افسوس که نه سیگار هست

نه آدم سیگاری

نه پنجره ای در دل دیوار اتاقم

و نه حتی امیدی به فردا

تنها من هستم تنهای تنها



اس ام اس دلتنگی تلخ
sms deltangi talkh



غمی نیست

من این دل‌تنگی‌ها را

به حساب تو می‌گذارم

ولی مگذار حساب‌مان

خیلی زیاد شود



اس ام اس دلتنگی تلخ
sms deltangi talkh

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 35
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 7
  • بازدید سال : 13
  • بازدید کلی : 580