loading...
سرگرمی
hamid بازدید : 8 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (0)

اس ام اس زیبای دوستت دارم
sms zibaye doostet daram   



برای دوست داشتنت

از من دلیل می خواهند ، نازنین !

چشمانت را قرض می دهی ؟



اس ام اس زیبای دوستت دارم
sms zibaye doostet daram   



برای بدست آوردنت نمی جنگم !

به تکّدی قلبت هم نمی آیم !

دوستت دارم فارغ از داشتنت



اس ام اس زیبای دوستت دارم
sms zibaye doostet daram   



بازدوستت دارم من تو را یک قدم به عقب کشید

ولی مهربان پشتت دیوار است

دیگر جایی برای قدم بعدی نیست

پس دوستت دارم



اس ام اس زیبای دوستت دارم
sms zibaye doostet daram   

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 35
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 16
  • بازدید سال : 22
  • بازدید کلی : 589