loading...
سرگرمی
hamid بازدید : 4 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (0)

من  هر وقت حوصلم سر میره یه اس ام اس به یه شماره اتفاقی میدم با این مضمون :

جنازه رو قایم کردم حالا چیکار کنم؟؟

 

یه عمری با عزت زندگی کردم . . . حالا خسته شدم می خام با خواهرش زندگی کنم!!

 

دیوونه شدم از بس خیره شدم به عکس روی دیوار چه قدر سخته....

چه قدر سخته آدم این قدر به عکس خودش نگاه کنه اما هیچ نقطه ضعفی پیدا نکنه!

 

روی شیشه دوغ نوشته :

دوغ گازدار کربانیته تزریقی گرما ندیده همگن شده با طعم نعناع و بدون چربی ....

ما نفهمیدیم این دوغه یا اورانیوم!!!

 

به یارو میگن دوستت حافظ کل قرآن شده .

میگه: غلط کرده حتما از این قرآن کوچیکا بوده!!

 

موقع عصبانیت کمی صبر کنید ..... حتما فحش بهتری به یادتون میاد!!!!

 

لوتی ترین اس ام اس امسال :

خیلی دلاری سالار

ریالتیم به مولا.

 

ماشین مشدمندلی نه بوق داره نه صندلی!

از همون بچگی داشتن ذهنمون رو برای خرید پراید آماده میکردن!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 35
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 52
  • بازدید سال : 58
  • بازدید کلی : 625