loading...
سرگرمی
hamid بازدید : 5 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (0)

اس ام اس فوق احساسی
sms foqe ahsasi



تا چند نظر به روی مهتاب کنم 

 خود را به هوای دیدنت آب کنم

یک قطعه ی عکس خود برایم بفرست 

 تا در دل بی قرار خود قاب کنم



اس ام اس فوق احساسی
sms foqe ahsasi



دل صدچاک ما را تیغ ترحم بدرید

دل ما را به همان قیمت ارزان بخرید

دل من گرچه شکسته گوهری ناب شده 

عشق در قلب تو آن تحفه ی نایاب شده



اس ام اس فوق احساسی
sms foqe ahsasi



باز هم از چشمه لب های من

تشنه ای سیراب شد سیراب شد

باز هم در بستر آغوش من

رهروی در خواب شد در خواب شد

... فروغ فرخ زاد ...



اس ام اس فوق احساسی
sms foqe ahsasi

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 35
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 48
  • بازدید سال : 54
  • بازدید کلی : 621